12-12-09

Nu är jag tillbaka från de döda! För död har jag varit denna vecka pga allt matte plugg, men nu är det över och endast ca fem dagar kvar i skolan och bara tolv kvar till julafton. Lite tråkigt att det inte finns någon snö och ingen julkänsla finns än, men det har ju börjat bli lite kallare nu såå hoppas på snö!!
Lördagen har spenderats i stallet. Idag har det varit genrep för SRKs lucia show som är imorgon. (13.00 och 17.00) Tanken var att jag skulle rida La Vena, men hon ville inte va me! Det vart liite för spännande med musiken och strålkastarna så hon tyckte att de var roligare att skutta omkring och galoppera ist för att göra som jag ville. Ist för Venan ska jag nu ha Fancy som är stel som en pinne. Kul!
Pinne.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback