Början!

Hej.
Jag skapade den här bloggen för att jag känner att jag kan behöva skriva av mig ibland. Det kan vara skönt. Som nu när skolan är stressig och jag bara vill gå och gömma mig.
Idag har jag och Jennifer eggat upp varandra och börjat längta till och med. Vi hade tänkt fara till London nästa år i November för att se ett av världens bästa band, MUSE!! Men pärona tyckte inte att det var så smart och inte så lätt att bestämma så långt i förväg. BESVIKEN LINDA HÄR! Tänk att få se MUSE live och dessutom i London. Biljetterna släpps imorgon och kommer förmodligen vara slut på torsdag. Jobbigt.
Nu tänker jag läsa och taggar ist för helgen som känns otroligt långt bort.
På lördag kommer Moa<3
På lördag kommer Moa<3
P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback