08-08-2010

Inatt har jag sovit fem timmar, vilket betyder att jag är trött! Tanken för kvällen var egentligen film mys, men sängen lyckades övertala mej att stanna hemma :)
Orsaken till det låga antalet sömntimmar var att igår var den årliga grillfesten på Torpvägen 9! Det var överraskande lite folk, men roligt ändå.
Det som ändå gjorde min kväll var att få köra denna runt stan några varv tillsammans med Rebecca, Challan och Mailn!!
Dålig bild, men den var grym! Coolast var typ köra genom stan och sätta på saftblandaren! Det var inte bara en som stirrade ;)
Imorgon blir det La Vena för hela slanten och jag längtar verkligen jättemycket efter att få komma upp i sadeln igen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback