2010!!

Vad ska man säga om 2010? Eeh, vi kör i bilder ist! :)
¨
Januari
Jennifer fyllde 18 och det fikades en hel del den kvällen :)
¨
Februari
Jag fyllde 18 och vi åt inte så lite då heller :)
och tvåmanna förfesterna startade! De var tider de ;)
¨
Mars
Drog till Jekkvik med familjen :D
¨
April
Jag hyrde Amigo i fyra(?) dagar <3
¨
Maj
Har jag fan inte en bild ifrån?!
¨
Juni
Då köpte jag min D3000 och det togs en hel del kort!
Challan fyllde 18 och det blev tremanna förfester ;D
Moa fyllde 1.
Vi gick ut tvåan!
¨
Juli och Augusti
Vi hade en GALET bra sommar!!
¨
September
Underbara London, Muse och tatueringen <3 <3
¨
Oktober
Tog en hel del bilder, pluggade och festade säkert en del också ;)
¨
November
Ännu en gång, mkt foto, världens bäste Rebecca fyllde 18 och en massa bra fester!
¨
December
En jävla massa plugg, julafton och party och året avslutas i Hemavan. Kunde inte bli bättre :D
'
GOTT NYTT JÄVLA ÅR!!!!!!!!! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback