18-1-10

Hejsan Hejsan!
Dagen har gått förvånansvärt snabbt och har till och med varit lite rolig. Började med en alltid lika förvirrande engelska lektion med Lars-Anders, gick sedan vidare med en rolig lunch där vi bla förföljde kryddmannen :), sedan en nästan extremt rolig Naturkunskaps lektion (när man är trött så är en snorig challan, film och en dansande Elvis ingen bra kombination!) och sist en tråkig idrottslekion. De var min dag och just nu vill jag bara lägga mej ner och slippa känna träningsverken från helgen.

Lördag åkte vi i Vitberget och Rebbs åkte för första gången!!
Hon var bääst! :)



Söndag åkte jag med bror och far i Klutmark och jag måste säga att backen suger!!


Nu, sovaaa!!! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback