Hej pinsam!

En kund kommer in och jag står vid kassan. Han ska köpa ett väggfäste. Han ser lite sur ut och hade sjuuukt mkt tatueringar! Jag trycker på datorn tills det kommer fram om garantin. Jag tittar upp och frågar vilket namn som ska stå på garantin. Han spärrar upp ögonen lite och ser förvånad ut och ger mej kortet samtidigt som han mumlade, det står där. Jag tar kortet och läser ett sjukt långt namn, letar efternamnet. Hmm..Junior....Wallmark! Slår igenom köpet, frågar om han vill ha en påse och säger hejdå. Just när han gått ut genom dörren skriker två av mina arbetskamrater samtidigt som dom tok skrattar, Linda såg du inte att det var Brolle?!?!! Vilken färg är brandbilen? :)


» issa

haha du är kungen xD

2011-08-13 // 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback