In i det sista!

Har jobbat över en timma pga utlänningar... dom blir ju liksom inte mer populära ;)
NU jävlar är jag hemma iaf och ska köra en sväng med dammsugaren innan jag her mej in i duschen för att sedan börja på kriksmålningen!!
Får väl se om jag hinner med att blogga nått mer, annars önskar jag er alla ett gott nytt år!! :D
Vi har åkt bräda...
Fyllt 19...
Festat i sinne...
Varit på studentresa med bästa<3...
Tagit studenten...
Varit i stlm...
Varit i Götet<3...
Myst med Cherre...
Myst med Moa massor på Leos...
Firat pappas 50års...
Och har haft ett underbart år med en massa fina människor!
Fy faan vilken år 2011 har varit och hoppas 2012 blir värre!!  ;)
¨
(HAHAH OOOOOPSSSS;))


Men din onyktra jävel, det var 2011 och nu blir det 2012!!! ;)

2011-12-31 // 18:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback