Min mobil luktar skit?!

Blev ba fett taggad att göra ett till blogg inlägg innan jag skallar kudden! Men nu till problemet. Min mobil lukar skit. Mamma trodde att jag drev när jag berättade det och tog värsta djuplukarN och höll fan på att kräkas! Kan det bero på att den låg i vin/vatten/sprit(?) ett tag igår? Men aa har iaf testat med rengöringsmedel utan framgång. Fan. Imorgon ska jag ta tag i det ordentligt.
Imorgon ska jag även ut och fota. Alldeles för längesen!! Min bästa modell kmr nog på besök så det ska nog gå braa :D Annars då. Någon som är sugen på en fotoshoot där JAG får fota? ;) ;)


» Issa

Pax fota dig !

2011-12-05 // 11:22:33
» Rebbs

Jag kan vara diiin modell!! ;) hehe

2011-12-05 // 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback