Mina ögonlock är tyngre än AIKarnas skivstång.

Slutade 20.00 idag. Gör det även imorgon! Var EN KRONA från att vara kung i butiken idag... Jävla Robin.
Nu är jag trött. Tror jag fortfarande varit lite bakis ifrån helgen ;) Men satan vilken helg det varit! Lätt bästa på länge, med vissa undantag... haha
¨
Fredag, Emilia, shotta som fan, in till Olles och drack rosa panter och en massa annat kul, efterfest i Ursviken till 08.00 lördag morgon och buss hem :D
Lördag, stan och fika med Issa och Fredrik och chilla litee, hem, bubbel bad, massa alkohol, sköna människor, full bror, olles, drink efter drink och en promenad och efterfest på Torpvägen.
KUNG stavas det!
NU ska jag dö i soffan och se PLL :D :D :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback