14-02-2011

Alla hjärtans dag... ee jag håller mej sysselsatt ist för att tänka på sån skit! ;)
Det är så sjukt mkt jag måste/vill göra!
-Rita med mina nya pennor jag fick av Rebbs<3
-Städa åt den förbannade fisken som jag har döpt till Max.
-STÄDA MITT RUM!
-Skriva alla samhälls frågorna.
-Skriva UF rapporten helt klart.
-Göra alla matte uppgifter jag inte gjorde klart på dagens lektion.
-Pröva allt jag har i min garderob. Kanske slänga något och hitta en klockren outfit för helgens trevligheter.
-Kramas jätte mycket med min mamma som fyller år imorgon, då jag kommer att jobba när hon inte gör det.
'
Detta ska göras antingen idag eller imorgon då jag är ledig fram till tre och sedan kommer jag tillbringa 4 timmar. MEN nu ska jag baka klart mammas tårtaa! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback