12-01-2010

Utlandet planeras nu flitigt och jag börjar känna mej lite som en reseledare ;) Annat som just nu planeras är balen, UF och studenten. I helgen fick jag veta att släkt från Göteborg kommer för att fira med mej! Känns riktigt kul :) Plötsligt känns det som att vi inte har mkt tid kvar av skoltiden och det är så otroligt mkt som ska göras :P
¨
I helgen kommer vi även igång med produceringen av våra vetekuddar då vi ska ha sy-junta @ my place! TAGGA!
¨
Skolan har verkligen startat och snart ska jag ta mej i kragen och göra samhälls läxan!
Imorgon har jag första lektionen bild och jag längtar verkligen efter att få rita igen :)
Ritade lite förr i veckan bara för att se om jag kommer ihåg hur man gör ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback