24-01-2011

Måndag igen och idag har jag första och ända lektionen 13.15! :) Efter det bär det av mot Jennifer för att sy lite mer kuddar :P
¨
Igår fick jag rida den här pärlan som är en nybörjare. Fick köra lite unghästridning, riktigt kul :)
När jag skulle kratsa hovarna på henne så upptäckte jag att hon hade en spik rakt in i strålen. Hon verkade inte ha ont och hon hade haft den där under hela lektionen :/ Så då fick Asso komma och dra ut spiken och även skära upp hålet så att det fick blöda ordentligt så hon skulle slippa infektioner. En massa blod så både jag och Rebbs höll på att tuppa av, men Lady M var så  duktig och stod helt stilla hela tiden! :)
¨
Nu ska jag börja göra mej i ordning för skolaaa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback