It´s crazy, but you like it!

Gårdagen var lite galen med så otroligt rolig! Började med att skjutsa mamma och pappa till flygplatsen, till skolan, klä ut sig till tjockisar och sedan satt jag och tittade på när hela min feta klass spelade brännboll. Riktigt roligt var det :)
Efter de blev det lite shopping och lite jobb!
Senare på kvällen var tanken att sova i "hålet på Kaplan", men det blev i ett hörn ist ;)
Och sedan blev vi anfallna av en teknikklass från balder som pepprade oss med vattenbalonger och sedan blev det fight och biljakter(jäävlar va bensin det gick alltså!) till klockan tre på morgonen då min hals protesterade så mkt att jag for hem och sov :) Men kung går dag iaf!
¨
Idag stannade jag hemma för att vila upp mig för kvällen och morgondagen, men satan så bra klassen lyckades med att klä ut sig till Avatarer! Rebbs kom förbi så jag fick ta lite bilder som kommer upp senare ;D
NU ska jag laga maat och förbereda mig inför kvällen som kommer bli kung tror jag! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback