13-03-2011

Har typ aldrig hunnit med så mkt på en helg någonsin som denna! På minimalt antal sovtimmar, kanske de man ska satsa på? Haha skojja! Nä men mitt rum är galet rent, har även städat mormors lägenhet, Cherre är badad och därför ska han få äran att sova i min säng inatt. Kan säga att han luktar mint<3 Ingen ridning så jag tog träningen i egna händer (sjukt impad av mig själv där!) ;) och nu har jag nog blivit besatt av en ny serie. Hellcats heter den och första avsnittet gick idag, efter de ladda ja ner 2 och 3. Riktigt bra serie! Lite one tree hill över de hela :) Nu ska jag se tredje avsnittet och sedan skalla kudde och tagga morgondagen :P Bara tre skoldagar kvar nu! ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback