14-03-2011

Stora tanken var att städa garderoben efterskolan. Ist hamnade jag i sängen, laddade hem mer Hellcats och sov tills pappas HEJ LINDAAA rop väckte mej. Annars så har jag ätit. Massor. Biggest Loser Sverige next?
Sjukt konstig bror har jag också. Han springer omkring och sjunger om ett emo och ångmaskiner. Nu är internet as segt igen också. Det är Adams fel!!
Måste ba få berätta att hunden är så underbart mjuk!! Har inte kännt nått så mjukt sen petros filt. Han har de mjukaste örona på jorden just nu och det finns inget mysigare än att begrava ansiktet i nacken på honom! Piltre på nybadade hundar alltså <3 :D


det var inte mitt fel att internet var segt iaf.. det var päronens fel :(

2011-03-15 // 21:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback