E.L.F

Fick min beställning från ELF idag och jag är super nöjd!
Fransarna har jag inte testat, men dom är fina och känns inte så plastiga!
Läppstiftet är i en riktigt härlig mörkröd färg som smakar jordgubbar. Jag älskar den!
Nagelacket heter Mango madness och kommer sitta på mina naglar i sommar!
Eylinern tog jag ien mörkgrå och den sitter riktigt bra :)
Läpp pennan heter Rose och är i en ljusare brun rosa färg, inte jättenöjd med färgen så jag ska ta och beställa några andra färger för konsistensen är underbar!
En ögonbryns borste som var i riktigt bra kvalité!
En kajal och en bronz/rouge som var riktigt bra :)
All over cover stick och jag blev riktigt imponerad att jag lyckades ta rätt färg utan att testa. Riktigt bra dessutom!
Face Primer. Har inte testat någon primer, men huden blev mjuk och färgerna bles så mycket klarare!
¨
Nästa beställning kommer ske inom en snar framtid! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback