Första November JAOOO!!

Sitter i min källare och känner mej lite små tjock. Är överkännslig mot mjölk och mjöl så att magen blir som en jävla balong då de kommer i närheten. Har ätit gulash till middag och sitter nu och trycker naturgodis. Detta har resulterat i att jag nu kan tävla med julomten ;) Har dessutom inte orkat byta kläder så jag sitter fortfarande i mina äckliga jobbarkläder... GozigTjej_92!!
¨
Annars så är det ju första november, vilket är lite galet om ni frågar mej! Det är inte länge kvar till allt nu..
1. Om 3 dagar är det partyyy på Scandic
2. Pappa fyller 50 om 6 dagar och om 4 dagar är det hans party :D
3. Rebb fyller år om 22 dagar(!!!!!!!!)
4. Julafton om 53 dagar
5. Nyårs om 60 dagar
6. Om 96 dagar fyller jag 20!!!!!! :D :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback