Jag sitter på jobbet!!

En timme och 45 min kvar innan jag får pallra mej hem. Känner inte av gårkvällen
jätte mkt, men lite så det ska bli skönt att få komma hem!
Men satan så jävla kul kväll!! Även fast Kapten Röd sög så fick jag träffa en massa
gamla godingar och mycket nytt folk. Riktigt kung kväll, även om det inte slutade
jätte kul :P

Kom hem och fick veta att mamma var på akuten. Mamma är inte den som klagar över smärtor,
eller ok, hon klagar hela tiden, men gör aldrig nått åt det förutom att vila och hoppas
 de går över, så när hon far till akuten är det inte bra. Sist hon mådde dåligt skjutsade
jag henne till akuten och då hade hon fått en hjärtinfarkt, så de kändes inte jätte bra
igår. När jag vaknade var hon iaf hemma och väntade samtal från sjukhuset för att få veta
resultat på några prover. Så när jag kmr hem ska jag tok kramas med min mamma och ikväll
blir det bakishäng med några brudar från igår<3

Världens bästa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback