Ny vecka, nya möjligheter!

Lite mys, shopping och UF-träff med massa bra brudar i Umeå igår. Riiktigt trevligt och jag fick med mej två påsar hem, men blev typ lyckligast när jag kom hem och fick se att mitt packet från ELF kommit<3 (bilder kmr)
Igår som Issa häär och tjejen har verkligen konstiga drömmar... ;D Men har typ sovit 6 timmar. Drog till jobbet, fick inte äta lunch pga av alla butiks chefer i norr hade möte hos oss och har använt vårt lunch rum hela dagen... Kul! Jobbade till sju och efter det bjöds det på pizza och whirlpool utbildning (har lärt mej vilka ugnar man kan kremera katter i) så jag var hemma 09.15. och nu är jag TRÖTT! Torsdag och ledighet har aldrig varit så efterlängtat!!!!

Mina knaas :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback