Trevlig jävla helg?

Sitter och funderar här lite på denna fredag morgon...
En kund sa just trevlig helg. Varför säger man så? Okej om men känner någon och
man har berättat att man ska ut och busa lr nått och man säger ha så kul! Men när
någon man aldrig träffat säger trevlig helg utan att veta ovad jag ska göra, är
inte det lite underligt? Tänk om jag ska på begravning liksom. Det blir ju helfel.
Jag ska aldrig säga trevlig helg till någon som jag inte vet vad dom ska göra
och säger någon random det åt mej ska dom så fingret.
Haha nää skojjas lite, men aa, funderingar i lillhjärnan! (Ja, hanapee är min idol!)

'
En till lite rolig grej är att jag just tecknat ett abonemang på en kund. FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!
Detta får mej dock inte att känna meh bra och så utan ganska jävla värdelös eftersom jag
jobbat här i mer än ett år nu... Dessutom när man gjort ett abb så ska man gå och dra ett
sträck inne i fikarummet på en tavla och medans alla andra har typ 7000 sträck så har jag
nu ett. Bra Linda.

'
TAGGAR FEST IKVÄÄÄLLL!! :D

'
Hej jag har små tråkigt på jobbet :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback