Vart jag mej i världen vänder...

Går just nu på repeat i mina öron!
'
Har haft två riktigt härliga dagar och njuter fortfarande av ledigheten. Ledigheten inleddes med sleapover med några av de bästa. Diskuterat en massa viktiga saker till klockan fem på morgonen. Konstiga drömmar och snackat i sömnen. En massa mat och godsaker. Nostalgitripp med bilder från förr. Det stavas KUNG!
Idag har jag och Issa vandrat på stan en sväng och självklart fick jag med mej en påse hem :P Nu har vi dock shoppingförbud! Ska något inhandlas ska vi först rådfråga varandra för att se om det är nödvändigt!
Förköp till Scandics halloween party är även fixat och nu taggar jag nästa helg nå så jävulskt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback