Yo, whats going on?

Jag har sovmorgon idag :D :D Börjar halv tolv och det känns bra!
Jag har hunnit duscha, slå in en julklapp, städa lite, bäddat rent i sängen och nu ska jag nog äta lite :) Annars så är det ännu en gång fezt på torpvägen 9 (the ultimate party crib!!) Dock kör vi på salongsberusade ikv så vi slipper snacka med porslinsgudarna och sen vill man ju se lite fräsh ut imorgon då det är fotografering på g! :D Ja, jag är ledig imorgon!! Taggelitagg :)
Lite bilder från förra helgen då krokodilen jävlades med oss...
Rebb lekte pimp..
Vi drack en massa vin!
Vi var glada :)
Issa åt chips.
Petter och Maja var med, men Maja va inte med på kort.
Karin fick vuxenpoäng av mej då hon inte blandade ut vinet!!
Sofia hade ont i handen, men hon var glad ändå. Brallan också för en gångs skull... ;)
Och jag skylle hur kvällen slutade på krokodilen!! Frågan är om han får komma ikv...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback