It´s cold around me.

Foto: Issa :D
¨
Jobbat hela dagen och vilken jäävla dag det har varit! En arg gubbe ringde och skulle ha mej att komma hem till honom ute i skogen med ett minnes kort till kameran så skulle jag få mej en skinkmacka och när jag skrattade åt honom(trodde ju att han skojja!!) blev han ännu argare! Sen har det varit minst 7 springade, skrikande barn i butiken. Ja, jag har nu tinitus.
Tanken för kvällen var att äta middag i min ensamhet, tvätta bilarna och gå med Cherre. När jag kommer hem är bror hemma och "tvingar" mej att dra på max, han har varit ute med Chester och det är för jävla kallt att tvätta bilarna, sååå det blir att städa och fixa hemma så det är snyggt när mor och far kommer hem på torsdag för imorgon hinner jag inte städa :P
Annars skulle jag jobba två dagar denna vecka, men jag får ledig två dagar ist. Kuul!


» issa

Heja Linda !!!!! Kräftskkiva snart??

2011-09-20 // 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback