Fy faan va jag känner mig duktig!

Ledigheten är nu över(även om det bara var två dagar) Jag känner mig så jäkla lycklig just nu. Just i den här stunden känns allting perfekt. Förutom då att det är saker överallt påmitt rum och jag verkligen skulle behöva röja lite ;)
¨
Igår sov jag iaf läänge, drog till jobbet och hade en liten diskussion med min chef angående sommarens planer. Efter det hämtade jag pojken i stan och så drog vi till Ursviken och käkade grillat. Sen hade vi myskväll i stan och bubblade och såg Game of Thrones<3 Så satans bra serie!!
¨
Idag har vi varit på Leos med Moa, gått på stan och så nu kom jag nyss hem från att ha gymmat i en och en halv timma(!!) Duktiga jag.
Nu ska jag samla de sista krafterna till att röja lite och sedan dä i soffan. Jobb imorgon då som sagt...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback