Home again...

Aaa eller kom hem igår vid 4, men ändå. Bakis som jag var så åt jag middag och somnade sedan. Vaknade upp vid 9 och hade funnit lite energi, så jag såg lite serier och började packa upp! Sen så kunde jag ju självklart inte sova! Sängen kändes för stor och för varm! (Har ju nu i tre dagar delat på en 90 säng i ett svinkallt rum<3) Så då snackade jag i telefon i 40 min ist och efter det var det lättera att somna :D
¨
Sthlm då?! UNDERBART! Har verkligen haft svin kul och bränt alldeles för mkt pengar! Gruvar mig för att gå in på swedbank och se hur lite som finns kvar...
¨
Idag har jag sovit länge, packat upp resten, varit ute och sprungit och nu ska jag fixa naglarna, göra en ansikts mask och duscha. Vill känna mig som en människa igen ;)
De två bilder jag tagit i helgen! Den första är från Laroy och den andra ingen aning. Någonstans på stureplan gissar jag! Sa jag att vi kört tredagars ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback