Rubrik.

Direkt jag kom hem från jobbet i torsdags så somnade jag och sov fram till halv tolv på fredag. Fy tusan vad
jag hatar att vara förkyld! Sen steg jag upp och mor min tvingade ut mig i solen. Var typ sjukt varmt igår alltså!
Och jag vill påstå att lite färg fick jag iaf ;) Sen igår kväll kom Rickard, Rebbe och David. Vi var ju tvungna att
åka en sväng med David som just tagit körkort ;)

Idag mår jag mycket bättre, även om näsan rinner hela tiden och skallen känns enorm så!
Ikväll är jag ensam hemma (Adam och Cherre är hemma, men det räknas ju inte ;)) så då vill jag hinna med en
massa grejer! Redigera bilder och börja med mitt fotoalbum(!), rita, sortera papper, deklarera, kanske betala
nån räkning, ta en promenad med Cherre och fixa mina spotify listor! Sitter bara och längtar hem nu!
Kan även meddela att jag blev väckt klockan fem... Tack<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback