Första Augusti nu då! Och ja ja, jag lever...

Har nu hunnit vara här i Stockholm i fem dagar och jag har hunnit med att köra tvådagars, städat hela huset, planerat framtiden lite och massa annat kul! Det känns som sommaren snart är över fast den knappt börjat. Oooooooooch där kom vinter deprisionen. KUL!
 
Nää men Augusti och det är varm här i Sthlm! Dock får jag inte känna av värmen så mkt eftersom jag jobbar typ hela tiden. Tack och lov för fem veckors semester som får tas ut när jag vill! :D
 
I lördags var det bröllop och det var faktiskt det första jag varit på! Vi började i Häggvik med Champagne vid 12 och seedan drog vi vidare till Södertälje. Det var hur roligt som helst och alla var så fina! Det enda som hade kunnat göra dagen lite bättre var att det hade kunnat få vara lite svalare väder! Alla svettades konstant och det gick inte ens sitta ner på pendeln! Tycker verkligen synd om pojkarna som hade kostym och glädjer mig åt min svala klänning!
 
Så såg vi ut iaf :)
 
Idag har jag faktiskt fått vara ledig och planerna var att fara ut till Veda Stuteri och kolla på våra små pojkar som vi snart ska få ta med hem, men vi upptäckte för sent att bussarna går dit varannan time typ så då hann vi inte för att Rickard skulle och jobba. Såå ist för et drog vi in till Sollentuna centrum och ögonshoppade lite och fikade. Sen drog Rickar och jobbade och jag for hem till Häggvik och tooook lagade mat! Har gjort lunchlådor i sinne och jag måste säga att jag äger fan på att laga mat!! Sen passade jag även på att städa helaa huset eftersom det verkar som det inte har gjorts sen jag drog ;) Och nu ska jag gå och lägga mig. Jobb imorgon och väckaren ringer sju... FML. Natti.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback