Jag bara rullar fram!

Tre dagars ledighet och vad har jag gjort? Jag har shoppat, kört flera vänder till märsta, myst med pojkarna och fått punka E4an.
Idag har jag, Rickard och hans syster Rebecka varit och käkat på ett ganska omtalat ställe i Karlbarg, vid kungsholmen som hette flippin burgers. Vi kom i ganska god tid innan de öppnade så vi fick ett bord, men när vi gick så var det en och en halv timmas vänte tid. Helt sjuuukt god mat iaf och jag åt galet mkt! :)
Sen så drog Rickard och Rebecka och såg på bio och jag drog hem och passar på att laga mat och göra matlådor, städa och packa lite och vara med kissarna! 
Resten av veckan:
torsdag och fredag -> jobb
lördag -> sista minuten shopping och party!
söndag -> packa, städa förbereda.
måndag -> heldag i bilen med två galna katter mot skell...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback