The last Monday.

Sitter på min lunch rast här på Expert i Värmdö, då jag kom på att jag faktiskt inte skrivit på mycket länge. Idag är det den sista måndagen jag kommer att jobba på här i Stockholm. (Alltså att jag har två veckor kvar) Blandade känslor och det är så sjukt mkt som måste bestämmas nu och som oroar. På torsdag får vi hämta Hampus och Bob om vi vill, men då kanske vi ska vänta tills andra veckan i September eftersom vi kanske ska fara utomlands? Jag tycker inte om att ha så pass mkt i huvvet som jag har just nu! Detta ledde igår till att jag inte kunde sova och är därför extreemt trött idag. En som jag arbetar med trodde att jag hade gråtit eftersom jag är så röd i ögonen tydligen. Aja, ska nu gå ut och sätta mej i kassan och fortsätta fundera på hur dessa två(kanske tre) närmsta veckorna ska se ut...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback