Läggan<3

Har inte bloggat på ett tag, men livet som arbetslös är fan stressigt. Har massor att göra hela tiden! Hittills iaf... ;)
Här kmr iaf bilder på mitt nya hem :D
Här kommer man in och man blir alltid mött av två små busfrön <3
       Min super fina hushålls våg :)
    massa garderober :D :D
       Här inne är "uthyrningsdelen" med ett sovrum, liten hall och en toa, men det används för tillfället till förråd så det får ni inte se;)
Barskåpet börjar ta sig nu! ;D
Så bor jag och katterna alltså för tillfället och jag älskart :D
 
 
 


» chall

FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN LINDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jävlar i helvete så fint det blev!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3

Svar: Taaaaaack BRALLZ!!! :D :D <3
Linda

2012-12-23 // 12:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback