Explicit!

Kan verkligen inte säga att lördagen var över förväntningarna! Hade veerkligen hur kul som hellst och jag ska lägga in lite bilder när jag fått dem till ny datorn ;) Juste, var nyss och köpte en ny dator eftersom min bärbara idag fick blue screen för fjärde gången. Känns som den kmr ge upp! Såå köpte en stationär att ha de tyckre grejerna på :D
Igår då? Joo, pappa hade gjort en magisk choklad och hallon tårta, jag fick huur många kramar som hellst av Moa och en massa roliga packet :) Så, nu var det över och tack och lov ett helt år kvar till nr 21. FY FAN!
Nää nu ska jag ta och fortsätta installera massa skit och snart ska jag tydligen hålla i en privatlektion i photoshop ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback