Hard work or hardly working?

Har jobbat idag. De va dryygt! I princip inga kunder och de kunder vi hade var antingen jobbiga, arga eller fulla. KUL!

Firmafesten igår var riktigt trevlig som vanligt och jag har faktiskt mått riktigt bra idag :) Annat kan jag säga om mina äldre kollegor ;) En hade tillochmed snackat med porslinsgudarna xD
Ikväll kör jag tjockis kväll eftersom imorgon är det 1 mars och det innebär att mitt och Rebbes kontrakt börjar gälla(!) KOM IGEN NU REBECCA!! ;D Blir även en tidig kväll eftersom jag imorgon ska befinna mig 07.00 på solbacken för inventering...jippie...
Längtar tills på lördag då jag ska få dränka min olycklighet i alkohol!


» J

Haha vad har ni nu hittat på? Beach 2012 eller?

2012-03-01 // 11:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback