Lyckan är enorm och så även mitt huvud.

Sitter och chillar jäävel på jobbet. Tyyp inga kunder, så jag sitter och löser case och mular halstabletter.
Har fått tillåtelse att ha halsduk i butik om jag vill. Min cheeef<3;)

Lyckan är enorm för att: Det är tydligen röd dag imorgon (vilket jag hade total missat) =100% OB och vi
Har bara öppet mellan 11 och 16. KUUNG!! Ända negativa är att då måste jag följa med till Farmor och Farfar
och äta middag med kusiner... PÅ EN FREDAG!!? Ta mitt liv...

Mitt huvud är enormt för att: Det känns bara jätte stort. Kan bero på att jag sitter och tok snorar och
alvedon inte fungerar på mej. Neej, Ipren ska det vara.

Frågan är vad jag ska göra nu... Städa? Ta lunch? Piska Jesper?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback