Only You.

Klagomålen rullar in, så jag får väll ta tag i detta ;) Såå vad har hänt sen sist?
-Jag överlevde fredagen.
-Jag åkte bräda i Bygdsiljum i lördags och det var magiskt<3 (mkt puderåkning<3<3)
-Roligaste festkvällen på länge!! (Musikvideo, gratis drinkar, klassen, DJ båset och rökmaskinen, fyllekörning och kvällsmys)
-Middags/bakis daten med Rebbs, som förövrigt slutade i sängen(?!) ;)
-Och denna måndag. Sov länge, handlade, städat lite och fixat naglarna.
Så kul har det varit :D
¨
Imorgon ska jag och simma på morgonen (forever alone btw) och sen börja laga mat för halv sju kommer fyra sjukt hungriga brudar och jag ska agera gourmetkock :)

Detta är förövrigt menyn för kvällen. Kameran är laddad så bilder på resultatet kommer!! ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback