Jag vill. Jag kan? Jag ska?

Idag har jag mest suttit och tänkt. Har tänkt på allt jag vill!

 

-Jag fyller 20 om 11 dagar och jag vill fira det. Jag vill komma ihåg det!

 

-Jag vill fota. Har suttit och kollat foto bloggar och jag vill också vara på exotiska platser och ta underbara bilder. Eller bara ha kreativiteten att hitta på olika saker och skapa spännande bilder.

 

-Jag vill tatuera mej!! Får nya idéer heela tiden så just nu har jag typ 5 tatueringar jag verkligen vill göra!

 

-Jag vill vara sjuk och bara ligga i sängen minst tre dagar i rad och se serier, äta och  ha mamma som tkr synd om mej.

 

-Jag vill jobba massor och tjäna pengar.

 

-Jag vill vara ledig så att jag hinner hälsa på och vara med alla de underbara människor som jag saknar!

 

-Jag vill rida! Saknar Amigo massor…

 

Listan fortsätter. Det är det som är det värsta.




Om du ska komma ihåg din födelsedag blir det nog en vit helg för dig flicka lilla!

2012-01-26 // 00:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback