Jag hittade den!

Insperationen bubblar känner jag! Det var längesen jag höll i min kamera på allvar nu känner jag, men har inte haft nån insperation! Ikväll har jag varit i Ursviken och övat porträtt på min favorit modell Moa<3  Älskar verkligen den ungen. Satt och gick igenom bilderna och blev alldeles varm. Så mycke glädje honn sprider. Det är typ sjukt. Men fick in några bra porträtt iaf som kommer hit efter lite redigering :) Men nuu kommer jag inte lägga ifrån mig kameran! Vill fota mer!! Så jag hoppas det finns någon som skulle vilja stå modell för mig? ;)
 
Nu ska jag iaf försöka sova igen, vilken verkligen verkar vara ett probem för mig den senaste veckan. JObbigt eftersom jag verkligen älskar att sova ;)
 
Gnatt då :)))


Jag ställer alltid upp och modellerar alltid för dej vettu;D

2012-07-07 // 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback