22 timmar alltså.

Om ca 22 timmar sitter vi i Bastuträsk alltså. Sjukt att nu drar vi. Meeeen innan de ska jag hinna jobba fel timmar, sova 7 kanske och en massa annat sista minuten panik. Längtar<3
Gårkvällem var iaf underbar. Hade verkligen super roligt (förutom att det verkar som att när 94:orna i denna stad får i sig alkohol verkar de glömma hur man gjorde för att stå upp?!) och jag kan inte riktigt förstå hur många underbara vänner jag har. Känns kung.
Lite bilder från igåår :)
¨
Ikv har Matte, Angelica och Moa varit här på "avskeds middag". Glaced pulled pork, pommes, lökringar, coleslaw osv<3 Kmr sakna pappas matlagning alltså! OCH MOA! Fy satan vilken underbar unge.
Nuu ska jag iaf ta och sova i min säng en sista gång. Såå konstigt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback