Fredag då ja! :)))))))


Två korta dagar kvar nu innan jag drar. Det känns lite sjukt. Är alltså borta fyra veckor första svängen,
kmr hem tre och är sedan borta fem. Åhh vad jag längtar :D

Ikv ska alkohol förtäras och vi ska vingla omkring på stadens gator i "sommarväder" Solken skiner iaf :)

Imorgon ska jag vara bakis och se till så att allting är rätt i kassan. Sen på kvällen äta nån slags avskeds
middag med familj. Får inte glömma att ladda sj-kortet heller.

På söndag ska jag jobba och sedan stressa nå jävulskt. Kan redan nu föreställa mig paniken som kommer
uppstå i lillhjärnan!

Nää nu ska jag jobba de sista 30 miuterna innan jag får dra hem och slå in packet. De vankas födelsedag
 ;) ;) ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback