HatKärlek

Är nu inne på andra veckan av att i princip inte göra nånting. Känns jobbigt att jag inte tjänar några pengar, är ensam massor och börjar få slut på ideer för att underhålla mej. Samtidigt är det sjukt skönt. Idag har jag sovit lite för länge som vanligt, städat lite, lagat sjuktgod middag och bakat, tvättat lite, sett tre filmer och ritat. Hade verkligen glömt hur mkt jag tkr om att rita alltså.

Nästa vecka flyger jag alltså hem. Dag är obestämt, men det ska bokas innan jag går och lägger mej :) Måste bestämma mej hur många dagar jag ska på Stadsfesten också!



BTW:
STHLM = Gryyyyyyym spellista om jag får säga det själv alltså ;))))



» c

Så himla fint! Skönt att vara hemma också, konsten att döda tid kan jag mycket bra själv. ;-) FREDAG OCH LÖRDAG, ANNARS ÄR DU DÖD!!! Kom hem nu! <3

2012-06-18 // 23:42:25

ALLA WTF !!! <3

2012-06-19 // 19:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback