Hej :)

Satan vilken dag detta har varit alltså! Bestämmde mig för att dra ut till Värmdö och Expert där jag ska jobba. Lättare sagt än gjort... Visste ni att det finns fem olika gator som heter Orionsväg? Iiiinte kul var de. Tog mig tre timmar att ta mig dig iaf, men väl där så gick allting jättebraa :D De första de gjorde var att börja driva med min dialekt iaf... Jobbar för första gången på riktigt imorgon iaf och jag är riktigt taggad :) Några har skrivit och bett mig lägga up bilder på hur huset ser ut och det kommer. Bara inte riktigt än ;) Är lite saker som ska fixas först bara ;) Har pojkens dator så har inga bilder att bjuda på heller. Ska försöka kirra det till ikv :)


Haha det är bara du vänjer dig vid att dom driver med att du är från Norrland, Stockholmarna är fan värst ^^

2012-06-08 // 06:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback