I chock tillstånd.

Är sjukt chockad av mig själv. För det första så sov jag inte bort hela dagen(!) och lite nyttigheter jag jag gjort också. Har en del saker att göra imorgon så jag har took städat hela huset, diskat, tvättat två maskiner och snart blir det en tredje och, håll i er, JAG har varit ute och SPRUNGIT!!!! Hade massa energi över så jag var ju tvungen att göra nått ;)
 
Annars så gör det ont att ha på sig kläder samt att röra huden över huvutaget. Detta beror förmodligen på att jag har solat ca 6 timmar idag :)))))) Uuuunderbart väder imorgon och ja hoppas verkligen att det är lika fint imorgon!
Nu ska jag ta och gå och duscha och sedan krypa ner i sängen och se Björn Bröder :D
 
Foto: Njuter! http://instagr.am/p/MF-XdVCpIz/                                                                             Och btw så kommer jag hem på tisdag och jag har just köpt tvådagars biljett till Staaaaads :)))))
 
 
 
 
 
 
 


» YH

DÅ ska vi köra myskväll och övernattning hos mig :D

2012-06-21 // 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback