Imorgon är det freeedag :D

Känns som detta var en värd dag, även fast jag hunnit med ganska mkt. Steg upp halv sju iaf. Kan säga att det var ingen lek eftersom vi satt kanske lite för länge på en uteservering och drack vin igår ;) Iaf så lämnade jag huset sju för att dra till Äppelvikens ridskola i Åkeshov. Fick en fux kille som hette Quebek, verkade trevlig, men satan så fel jag hade! Sparkade backut direkt jag kom åt honom lite, blev förbannad när jag tog i tyglarna för mkt osv. Ingen häst för mig, men kul att sitta i en sadel igen. Efter lektionen fick jag förfrågan att rida imorgon också... Frågan är bara om min stackars kropp kmr klara det? Är just nu i sängläge eftersom jag inte klarar aav att sitta liksom ;)

Nu ska jag iaf he mig upp och gå och handla... FML.

Och lite bilder från förra onsdagen då jag följde med Wendela och Theres när de red och fotade kommer under dageen :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback