Look out weekend.


Endast några timmar gamla på Vallentunas ridskola.

Skulle verkligen vilja ha en liten sånhär! Speciellt just nu på kvällarna när jag är helt ensam!
Annars då så dör lite varje gång jag rör mig pga träningsverken! Kan inte säga att de var direkt smart att sedan dra och handla. Varje steg var en plåga och speciellt när jag hade en ryggsäck med 4,5lite cola, 1,5 kg potatis och en massa annat. Kommer nog inte kunna stiga upp imorgon alltså ;)
Planerna för kvällen var att äntligen få fixa håret och baka, men nu fick jag just veta att jag inväntar en förmodligen magsjuk pojkvän. Sitter och känner efter om jag också mår dåligt, men kan inte riktigt avgöra det än. Snälla gud, låt mej slippa!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback