Just another day.

Torsdag idag och vad har hänt sen sist? Joo jag har klippt och färgat håret. Syns tyyp ingen skillnad. Lite kortare och lite
rödare :)
Jag har varit ledig en dag och då var jag med Rickard hela dagen, shoppade lite och sen drog vi och åkte bräda i vitberget :D
Och nu köttar jag mig igenom fem arbetsdagar och sen börjar drömveckan<3 Satan vad jag längtar!! :D :D

Sitter på jobbet så det får bli ännu mer bilder från http://rodeo.net/tattoologist/
tatueringen


tattoo2
IMG_1126



åhh!!,. såå taggat på tatuering. Ska boka tid första jag gör när vi kommit till göteborg, måste bara bestämma mej för vad;D

2012-03-08 // 19:51:44
» J

Borde visa en bild på ditt nyklippta hår ju :P



Så du har inte bestämt om du vill ha den på foten? Jag tycker att dom som var på ryggen typ nästan uppe vid axeln var skitcoola, skulle vara snyggt om du hittade någon bra text :) Annars tycker jag du ska göra en på armen, det var på utsidan du pratade om eller hur?

2012-03-10 // 13:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback