lillebror <3

Har idag haft en riktig chill dag! Sovit länge, ätit massor, spelat wii, dragit en sväng på systemet(alkis-varning) och firat min underbara bror som idag fyller 18. Fan heelt sjukt ju. På fredag är det utgång som gäller och jag ska lära honom att "flyga". Ingen repris ifrån lördagen hörru ;) ;)
¨
Imorgon ska jag fortsätta chillandet fast med sällskap. Har inte träffat min soulmate på huuur länge som hellst så jag läängtaar :D och sen på kvällen blir det mer firande! :) Älskar ledigheten!!


» J

Hälsa lillkillen. Kan fasen inte fatta att han redan är 18, tog ett långt tag innan mamma kunde övertyga mig m det ;P



BTW Fafan Linda kom hit och shoppa, tur och retur resa 3800, det är det lätt värt alltså :D

2012-03-20 // 14:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback