Åh ljuva söndag!

Sitter i min ensamhet och längtar! Det är så mycket jag längtar till och det känns som det är alldeles för långt bort. Nu ska jag dock ta ett bad, se en film och tagga uppstigning 07.00 imorgon.
¨
Några saker/personer/platser jag längtar efter!<3
Brudarna
Hästar.
Utlandet.
Vara brun och ha solblekt hår.

Underbart god mat.

Mysiga sommarkvällar.

Bli tatuerad igen.

Sthlm.


Längtar efter dej ocksåå! :*

2012-05-07 // 11:02:23

Ah ser ju as skönt ut, saknar också hästar faktiskt, det var ett bra tag sedan man satt på en :/ Hoppas det blir lite utlands för dig. Själv funderar jag på antingen en vecka i London eller något riktigt soligt ställe efter sommaren :D

2012-05-09 // 19:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback