Några trötta tankar bara.

Det är helt sjuka dagar jag genomgår och har framför mig nu. Känns som att allting går för fort och jag har för lite tid att göra det jag vill, samtidigt som det går så jäävla sakta och jag bara önskar att det vore söndag nu!
Är ledig på onsdag och då ska förhoppningsvis allting bli nästanklart iaf. Jag köttar mig igenom dagarna, som i princip ser likadana ut. Stiga upp, jobba, hem och dö. Tack och lov för mina kära som tvingar med mig på äventyr ändå. Imorgon är det mysmiddag och wii spelande med två fina. Jag längtar<3 Nu ska jag göra ett tappert försök att jaga bort de otroligt stora skuggorna under ögonen. Min säng vill kramas :)
lite random så ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback