A R G

Jag tror jag ska börja vara arg lite oftare! Har kommit fram till att jag blir extremt mkt mer effektiv då. Idag har jag alltså "argmålat". Hann tre ggr så mkt som jag gjorde när vi var två och ingen av oss var arga. Så arg alltså ;)
 
Annars har det varit en KUNG helg! Fredag drogs det till Luleå för att festa loss och DJa lite ;) Anna stod för DJandet, Karin stod för den sociala delen och jag, jaa jag stod nog för drickandet! Mådde som jag förtjänade när jag vaknade igår och det ledde till att Karin fick köra hem! Men jävligt kul var det iaf. 
Mys igår med Rickard och sen drog vi och festade lite och grattade födelsedagsbarnet Rasmus :)
 
Idag har Rickard väckt mig lite för tidigt (läs: MYCKET FÖR TIDIGT!!) kalas fikat hos farmor (75 år :D) och så då "argmålat"
 
Nu ska jag till lägenheten och fortsätta för snart är det flytt som gäller! :D
 
 
Photo: På g till er LÅ, finbesök från Skellefteå! Olearys ikväll kära vänner. Väl mött på dansgolvet!
Photo: Kuuuul @ olles Lule Anna Victoria Söderström och Karin Östman :D :F
Två bilder från helgen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback