Det ser värre ut än de är!

Det verkar bara bli längre och längre mellan gångerna jag skriver, men det finns typ ingen tid till det. Även om arbetsdagarna har blivit kortare så har tiden fyllts upp med jobb i lägenheten! 
 
Igår gjorde jag dock något lite sjukt. Jag var och satt in en p-stav. Detta innebär i princip allt jag hatar och ändå gjorde jag det frivilligt. Taaack och lov att världens bästa Karin kunde följa med mig och lugna mig och påminna mig om att andas ;)
 
Det börjar iaf med att man får en tandläkarbedövning i överarmen. Mycket obehagligt. Hon tryckte in nålen och förde den sedan upp och ner under huden för att bedöva så stor del som möjligt.
Sen vet jag inte riktigt vad som hände eftersom att sköterskan sa att hon inte tyckte att jag skulle titta. Jag kände ingenting, men de var så sjukt obehagligt för att jag kände hur hon tog i för att trycka in den ca 5mm stocka nålen och hur huden slet vid armbågen. Sen när hon drog ut nålen kände jag också det rann blod nerför armen. Mycket tacksam att jag slapp se och fick bedövning<3
Sååå här ser det iaf ut nu och det gör ont och är äckligt ;D Men jag är nöjd iaf och sjukt stollt att jag gjort det. Men hade fan aldrig klarat det utan Karin! Eller då hade jag iaf svimmat ;)


» karin

sjukt bra gjort av dig! var nära på att jag skulle svimma

Svar: Haha märkte det ;) Taack igen för att du följde mig!
Linda

2012-10-11 // 16:03:57

Asså shit! Inte livet blåmärke där:O kommer aldrig våga göra det....

Svar: Joodå, de var inge farligt. Just DO IT! :D
Linda

2012-10-15 // 11:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback