Back to black.

Landade 04.00 igår i Luleå, var hemma i sängen 06.00 och steg upp 11 och drog och jobba. Kan väll säga att jag var liite trött igår! Så gick och la mig tidigt och steg upp tidigt och drog på jobbet för att lägga undan lite saker som ska köpas. En fläkt och dammsugare bla :)
 
Dock måste jag äga att allt verkligen känns skit jobbigt nu. När jag har pratat med kollegor om deras planer osv så har de redan sökt typ 10 jobb var. Jag har inte ens ett cv? Jag har panik över allt som har med A-kassa, lönegaranti och den här jävla konkursen att göra. Magkatarr here I come!
 
Nu ska jag ta tag i resväskan, ladda in bilderna från semestern och sedan skriva cv tills fingrarna blöder. Kul att vara tillbaka...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback